پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120107
کي روش در آستانه ستاره شدن
تاریخ انتشار : 1393/10/16 10:56:02
نمایش : 1469
مربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران در آستانه رقابت‌هاي جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ آسيا گفت: تيم ملي با منطق فوتبال شانس زيادي براي قهرماني در آسيا ندارد و ما بايد دل به حوادث ببنديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امير حاج‌رضايي در مورد وضعيت تيم ملي فوتبال کشورمان در آستانه جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ آسيا و مسائل مختلف ديگر به سؤالات خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم پاسخ داد که مشروح آن در زير مي‌آيد:

در آستانه جام ملت‌ها وضعيت تيم ملي را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي نسبت به يکديگر موضعي متناقض دارند. کفاشيان مي‌گويد تمامي امکانات را فراهم کرديم و دست کي‌روش را در تصميم‌گيري باز گذاشتيم اما از طرفي کي‌روش مي‌گويد از لحاظ آماده‌سازي، تيم آخر آسيا هستيم. فکر مي‌کنم کي‌روش در اين زمينه درست مي‌گويد اما به هر حال ما اميدواريم که بتوانيم اين‌بار در جام ملت‌ها نتيجه بگيريم.

 در مورد اولين بازي ايران مقابل بحرين چه صحبتي داريد؟

بازي مقابل تيم‌هاي عربي هميشه سخت بوده است. آنها براي ما مشکل‌ساز مي‌شوند، که گاهي اوقات اين موضوع به ضعف خودمان مربوط مي‌شود. بعد از حادثه‌اي که در سال ۲۰۰۱ در منامه رخ داد، بحرين در نظر ما ايراني‌ها تبديل به تيمي منفور شد. براي من آنها تيم نفرت‌انگيزي هستند که در آن بازي معروف از لحاظ روحي به ما ضربه زدند و البته جلوي صعود ايران را به جام جهاني ۲۰۰۲ گرفتند. اين بازي از مسابقاتي است که مناقشات غيرفوتبالي هم در آن تأثير دارد.

 فکر مي‌کنيد اولين بازي را با برد پشت‌سر بگذاريم؟

اولين بازي ما مقابل بحرين است که قطعاً کار سختي در اين مسابقه خواهيم داشت. معمولاً عيار تيم ملي براساس نتيجه‌گرفتن سنجيده مي‌شود و اميدوارم جام ملت‌ها را خوب شروع کنيم. اگر اين بازي را ببريم کادر فني و بازيکنان در يک مسير راحت قرار مي‌گيرند و شکست دادن بحرين از لحاظ روحي، رواني بسيار مهم است. با اين حال نتيجه اين بازي اصلاً قابل پيش‌بيني نيست.

تيم ما در جام ملت‌هاي آسيا ستاره‌اي خواهد داشت؟

به نظر من تيم ملي ستاره ندارد. وقتي فکر مي‌کنم به اين نتيجه مي‌رسم که اشکان دژاگه با روزهاي اوج فاصله گرفته و از اروپا به يک ليگ عربي آمده است. از طرفي مي‌شنويم که باشگاه الکويت قوچان‌نژاد را نمي‌خواهد. اينها علائم خوبي نيستند ولي با اين حال فکر مي‌کنم سردار آزمون مي‌تواند در جام ملت‌ها تبديل به يک ستاره شود. او مي‌تواند يک شماره ۱۰ واقعي باشد و از نظر من يک بازيکن آينده‌دار است.

کي‌روش چطور، آيا او مي‌تواند ستاره تيم ملي باشد؟

من معتقدم شانس ستاره شدن کي‌روش بيشتر از ستاره شدن بازيکنان است.

به نظر شما تيم ملي شانس مناسبي براي قهرماني دارد؟

خير، شانس زيادي براي قهرماني نداريم. کي‌روش به تيمش و شاگردانش خيلي نزديک است، درست مثل نزديکي يک دکمه به پيراهن. وقتي او به قهرماني تيم ملي خوش‌بين نيست، چطور ما مي‌توانيم خوش‌بين باشيم؟! آرزوي من اين است که تيم ملي ايران به فينال برسد ولي در فوتبال بايد منطق را هم در نظر گرفت. ما براي موفقيت تيم ملي بيشتر از اينکه به اصول و منطق دل ببنديم، بايد دلبسته به حوادث باشيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html